Większość naszych klientów jeszcze się nie urodziła.

„Warunkiem trwałego sukcesu jest dążenie do myślenia nie tylko o sobie, ale również o innych”. Te słowa Daniela Swarovskiego, założyciela Grupy Swarovski, spółki matki TYROLIT, mówią właściwie wszystko o naszej filozofii firmy. Już dawno zrozumieliśmy, że szacunek oraz poważanie dla ludzi i przyrody, zarówno w przeszłości, jak i w przyszłości, stanowią podstawowy warunek zrównoważonego rozwoju i trwałego sukcesu.

Łączy nas wyjątkowość

Nasza historia jako grupy rodzinnych przedsiębiorstw sięga daleko wstecz. Przez ten cały czas w rozwoju pomagała nam nasza umiejętność współpracy z innymi, respektowania różnic i wykorzystywania ich na naszą korzyść. I chociaż członkowie rodziny w piątym pokoleniu są nadal aktywnymi członkami zespołu zarządzającego Grupą TYROLIT, już bardzo wcześnie dostrzegliśmy, jak ważna jest również specjalistyczna wiedza pozyskiwana z zewnątrz. Obecnie jesteśmy globalnym przedsiębiorstwem, którego fundament stanowią jego rodzinne wartości.

Zrównoważone relacje i produkty.

Zrównoważony rozwój stanowi podstawę podejmowanych przez nas decyzji. Jedną z nich jest sposób, w jaki projektujemy nasze produkty – są tak trwałe, jak to możliwe, bez kompromisów w zakresie właściwości cięcia i szlifowania. Zrównoważony rozwój oznacza również dbałość o użytkowników końcowych poprzez zminimalizowanie niepotrzebnych obciążeń, hałasu i zwiększenie efektywności. Ponadto postrzegamy zrównoważony rozwój jako sposób na stworzenie i zachowanie trwałych więzi biznesowych i jesteśmy dumni z tego, że wiele z naszych relacji z klientami trwa już ponad 50 lat. Nie mniej ważne jest, że zrównoważony rozwój to również sposób zminimalizowania obciążenia dla środowiska, m.in. poprzez zoptymalizowane wykorzystywanie produktów chemicznych, redukcję zużycia gazu, zastosowanie energii słonecznej, instalacji regeneracyjnych dopalaczy i stałe zwiększanie poziomu recyklingu.

Co to dla nas oznacza?

Jesteśmy przekonani, że skuteczne działania biznesowe powinny być korzystne dla wszystkich zaangażowanych stron. Wychodząc z takiego założenia, traktujemy naszych klientów i użytkowników końcowych jak partnerów. Oznacza to składanie im atrakcyjnych ofert, zapewnienie kompleksowej obsługi i wysokiej jakości usług – a ponadto dostarczanie produktów, które inspirują i wzbogacają rynek. To prowadzi nas z powrotem do punktu wyjścia, ponieważ w tym celu musimy stale projektować i produkować wysokiej jakości innowacyjne produkty. Chcemy nie tylko realizować potrzeby naszych klientów i środowiska , ale wyjść im naprzeciw.

Na szczęście nasi klienci wciąż oczekują innowacji.

Nasze liczne innowacyjne produkty są rezultatem ciężkiej pracy i dobrych pomysłów, ale wynikają one również z konstruktywnej i wieloletniej współpracy z klientami i dostawcami. Aby wymienić tylko kilka z nich: Byliśmy pierwszym europejskim producentem niezawodnych, wzmacnianych włóknem materiałów ściernych, pierwszą firmą, która wykorzystywała wykonane ze spoiwa ceramicznego  ściernice do szlifowania pierścieni z dużą prędkością, jak również autorem wdrożenia supercienkich ściernic do cięcia. Ale z pewnością nie jest to jeszcze koniec naszej historii. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jeszcze przyszłym pokoleniom produkty dostosowane do potrzeb.