MoveSmart Platform
Technologia MoveSmart po raz pierwszy umożliwia urządzeniom TYROLIT korzystanie z Internetu. Za jej pomocą aktualne dane użytkownika są zbierane z urządzenia bezpośrednio na placu budowy i udostępniane za pośrednictwem różnych urządzeń końcowych.
Technologia oparta na chmurze danych została opracowana we współpracy z austriackim start-upem ToolSense; dostarcza operatorom i przedsiębiorstwom ważnych danych dotyczących eksploatacji i operatora w celu uzyskania optymalnego działania urządzenia. Czasy pracy, komunikaty usterek i niezbędne aktualizacje oprogramowania są teraz dostępne zawsze i wszędzie.
Umożliwia to lepsze, bardziej realistyczne planowanie oraz bardziej ekonomiczne reagowanie na podstawie danych rzeczywistych.
Użytkownik znający urządzenie potrafi także lepiej je wykorzystać. Dlatego technologia TYROLIT MoveSmart umożliwia na przykład wyświetlanie aktualnego stanu oraz lokalizacji urządzenia, a także wskazywanie przyczyn usterek oraz sposobów natychmiastowego ich usunięcia. Ponadto technologia MoveSmart udostępnia różne dane statystyczne, między innymi wskazania czasu pracy, aplikacji i serwisowania, a także stan zlecenia, planowanie wykorzystania i parku narzędziowego.
Podczas inicjowania zgłoszenia serwisowego dotyczącego maszyny użytkownik będzie zawsze informowany o stanie biletu serwisowego.
W razie awarii usługa lokalizacji wskazuje następne urządzenie należące do własnego parku narzędziowego. W razie kradzieży można dokładnie zlokalizować urządzenie.
Koszty są redukowane dzięki terminowej obsłudze serwisowej, lepszemu planowaniu wykorzystania i usuwaniu usterek w miejscu pracy.
Analiza usterek oraz pomoc za pośrednictwem aplikacji umożliwiają usuwanie usterek bezpośrednio na placu budowy. Zebrane dane pomagają w szybszym diagnozowaniu i usuwaniu usterek.
Das Hinzufügen von Nicht-TYROLIT oder Nicht-IoT Produkten ist möglich, was die volle Kontrolle über die gesamte Flotte erlaubt.
*Wymagane zainstalowanie modułu IoT
Znajdź w aplikacji opisy usterek oraz procedury ich usuwania. Zgłaszanie problemów bezpośrednio z budowy pomoże nam zrozumieć Twoje potrzeby.
Zarezerwuj swoją następną obsługę serwisową bezpośrednio z aplikacji i prześlij nam wymagane informacje. Pomoże nam to szybciej reagować i da możliwość informowania Cię na bieżąco o stanie Twojego utworzonego zgłoszenia serwisowego.
Twoje zgłoszenia serwisowe w skrócie. Obszar Bilety na stronie internetowej MoveSmart umożliwia przegląd Twoich zgłoszeń serwisowych. Należy je obserwować i sprawdzać stan serwisowania maszyny. Ponadto bilet serwisowy jest dodawany do historii maszyny; w ten sposób użytkownik otrzymuje pełną dokumentację przez cały okres eksploatacji maszyny.